Categories
Blog Putovanja

jesen… (2:25, Videosex, Arhiv (disc 1))

Bio sam u subotu u Lovrani na Marunadi. Maruni su valjda vrsta ili podvrsta kestena a (po mom nestručnom nepcu) razlikuju se po tome što nisu tako masni. Marunada u Lovranu je jedan lokalni non-event koji je prerastao u event u kojem imate pleh muzike, recitaciju i pozornicu na malenome gradskom trgu, a čujem da su u 22:00 navečer svirali i Gustafi. Prava lokalna zabava koja je bila dovoljno zanimljiva da se provozamo do Lovrana, prošećemo po lijepom sunčanom danu do Ičića i najedemo se u Najade (restoran za preporučiti, u koji se često vraćam).

Interesantno je da smo prilikom šetnje imali prilike vidjeti i manevar koji je izvodio jedan ili dva delfina na niti 100 metara od obale; očigledno je delfin bio prava atrakcija jer se na rivi skupila pozamašna količina ljudi (i djece) koja je to promatrala.

Jučer sam i bio u kinu (nakon dugo vremena) i gledao lagani filmić Mr&Mrs Smith. Unatoč atraktivnim glavnim likovima, donekle originalnoj tematici filma, kreatori su uspjeli film razvodniti, na dijelovima ga rastegnuti do granice dosade, a ako izuzmemo nekolicinu mudrih dosjetki film je doista bezveze (da ne kažem kako sam došao do zaključka kako Angelina izgleda OK samo iz odabranih kuteva, a u najmanje jednoj sceni sam naslutio naslage masnoće).

Kako je nekako ispalo poslao sam post neposredno prije gašenja bloga u četvrtak te sam tako bio na samom vrhu cool liste puna tri dana. Ono što sam zaključio je kako pozicija na cool listi ne znači baš previše jer je u ta dva dana na blog stiglo nekih 190 posjetitelja u petak, 110 u subotu i nekih 33 u nedjelju (kada su svi valjda poletili na nove postove) – ako u to uzmem moj prosjek posjetitelja ispada da su ta dva dana na vrhu liste bili malo posjećeniji dani ali ništa osobito.

Zanimljivo mi je bilo slušati i bisere iz policije koji su za prometni kolaps od prošloga tjedna rekli kako nije bilo ništa strašnije nego kada kiša padne u vrijeme špice. Kao što rekoh, trebalo je izvaditi katran i perje.

Misao dana:
Then you have The Story of the Emperor Who Had No Clothes.
But if you knew a bit more, it would be The Story of the Boy Who Got a Well-Deserved Thrashing from His Dad for Being Rude to Royalty, and Was Locked Up.